طراحی اینفوگرافی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر سطح یادگیری و سواد دیداری

زهرا جامه بزرگ؛ حمیدرضا مقامی؛ محمد کریمی

دوره 5، شماره 16 ، تیر 1401، ، صفحه 9-26

https://doi.org/10.22054/jti.2023.54233.1317

چکیده
  این پژوهش به بررسی تاثیر اینفوگرافی آموزشی بر روی سطح یادگیری و سواد دیداری می‌پردازد. از نظر هدف کاربردی و از نظر روش ترکیبی؛ شامل دو بخش کیفی از نوع توصیفی - تحلیلی و شبه آزمایشی ( پیش آزمون و پس آزمون ) با گروه گواه و بدون گزینش تصادفی استفاده شده است. جامعه این تحقیق عبارتند از دانش‌آموزان نهم شرستان حمیدیه می‌باشد. با استفاده از ...  بیشتر